На цій сторінці наведено чотири варіанти запитань для перевірки знань з теми “Додавання номерів сторінок, дати та часу в Microsoft Word. Робота з таблицями та графічними об’єктами”. Також представлено три різнорівневих задання для перевірки практичних вмінь роботи з графічними об’єктами в документах Word.
…..
Завдання для перевірки знань та вмінь
Запитання для перевірки теоретичних знань з теми “Додавання номерів сторінок, дати та часу в Microsoft Word. Робота з таблицями та графічними об’єктами”
Варіант 1
- Як пронумерувати сторінки документа?
- Що таке графічні примітиви? Наведіть приклади
- З якою метою виконують групування об’єктів? Як це зробити?
- Для чого призначені маркери зміни розміру? Як ними користуватись?
- Які способи обтікання текстом графічних об’єктів ви знаєте?
- Як можна вставити рядок в кінці таблиці?
Варіант 2
- Що таке колонтитули?
- Назвіть властивості зображень, вставлених в текстовий документ.
- Які ефекти заливки можна використовувати?
- Для чого призначені маркери зміни форми? Як ними користуватись?
- З якою метою виконують групування об’єктів? Як це зробити?
- Як змінити розмір стовпця таблиці?
Варіант 3
- Як додати колонтитул?
- З яких джерел можна вставляти графічні зображення в документ?
- Для чого призначена сітка? Як її відобразити?
- Для чого призначені маркери обертання? Як ними користуватись?
- Для чого використовують об’єкт WordArt? Як їх створюють?
- Як можна переміщувати курсор по клітинках таблиці?
Варіант 4
- Як можна в тексті документа додати поточний час?
- Графічні зображення яких видів можна вставляти в текстовий документ?
- Чому векторне зображення вважають багатошаровим? Як змінити порядок відображення шарів?
- Як змінити розміри рисунка?
- Як виділити групу автофігур?
- Якими способами можна вставляти таблицю в текстовий документ?
Перевірка вмінь з теми “Робота з графічними об’єктами в Microsoft Word “
Виберіть і виконайте одне з наведених нижче завдань.
Обов’язково! Потрібно згрупувати об’єкти після створення малюнка.
Ваше завдання: створити точно такий же малюнок, як наведено в завданні:
1. Створити прямокутний паралелепіпед – 6 балів.
2. Створити сектор, розміщений під текстом, не використовуючи інструмент «Надпис» – 9 балів.
3. Намалювати циліндр, вписаний в конус, розміщений під текстом, не використовуючи інструмент «Надпис» – 12 балів.