Різнорівневі завдання для 4х варіантів контрольної роботи з теми “Функції. Властивості та графіки функцій” з алгебри в 9 класі сільської школи.
.
.
Варіант 1
І-ІІ Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь
1. Знайдіть значення функції y=3x 2-5x+2 у точці x0=-1
А |
Б |
В |
Г |
10 |
4 |
0 |
-6 |
2. Через яку з наведених точок проходить графік функції y=x2-x+5?
А |
Б |
В |
Г |
(0;-5) |
(1;5) |
(5;1) |
(-2;7) |
3. Укажіть проміжки зростання функції, графік якої зображено на рисунку
А |
Б |
В |
Г |
(-∞; -3] і [2; ∞) |
[-5; -1] і [4; ∞) |
[-3; -2] |
(-∞; -5] і [-1; 4] |
4. Користуючись графіком функції, зображеної на рисунку, вкажіть проміжки, в яких функція набуває додатних значень
А |
Б |
В |
Г |
(-∞; ∞) |
[2; ∞) |
(-∞; 1]U[3; ∞) |
(-∞; 1)U(3; ∞) |
5. За графіком функції y=ax2+bx+c визначте знаки коефіцієнтів a, b, c та знак дискримінанта квадратного рівняння ax2+bx+c=0
А |
Б |
В |
Г |
a>0, b<0, |
a>0, b<0, |
a>0, b<0, |
a<0, b<0, |
6. Як треба перетворити графік функції y=2x2, щоб одержати графік функції y=2x2+2?
А |
Б |
В |
Г |
Перенести на 2 одиниці ліворуч |
Перенести на 2 одиниці праворуч |
Перенести на 2 одиниці вниз |
Перенести на 2 одиниці вгору |
ІІІ Достатній рівень навчальних досягнень
7. Параболу y=5x2 перенесли на 5 одиниць ліворуч і на 3 одиниці вгору. Задайте формулою функцію, графік якої утворився в результаті таких перетворень
8. Для функції y=-x2+4x-3 знайдіть:
А) Область значень; Б) Проміжки зростання;
С) Нулі функції; Д) Проміжки, в яких y>0.
IV Високий рівень навчальних досягнень
(одне завдання на вибір)
9. Знайдіть найменшу відстань між лініями y=x2-4x+5 та y=-4
10. Побудуйте графік функції y=x2-6|x|+5
Варіант 2
І-ІІ Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Знайдіть значення функції y=2x2-4x+7 у точці x0=-1
А |
Б |
В |
Г |
1 |
13 |
-1 |
5 |
2. Через яку з наведених точок проходить графік функції y=-x2+2x+1?
А |
Б |
В |
Г |
(0;-1) |
(1;-2) |
(-1;-2) |
(2;9) |
3. Укажіть проміжки зростання функції, графік якої зображено на рисунку
А |
Б |
В |
Г |
(-∞; -4] і [-2; 3] |
[-3; 1] |
(-∞; -3] і [1; 3] |
(-∞; -4] і [3; ∞) |
4. Користуючись графіком функції, зображеної на рисунку, вкажіть проміжки, в яких функція набуває від’ємних значень
А |
Б |
В |
Г |
(-∞; -3]U[-1; ∞) |
(-∞; ∞) |
(-∞; -3)U(-1; ∞) |
(-∞; -2] |
5. За графіком функції y=ax2+bx+c визначте знаки коефіцієнтів a, b, c та знак дискримінанта квадратного рівняння ax2+bx+c=0
А |
Б |
В |
Г |
a>0, b<0, |
a>0, b>0, |
a<0, b<0, |
a>0, b<0, |
6. Як треба перетворити графік функції y=3x2, щоб одержати графік функції y=3(x-3)2?
А |
Б |
В |
Г |
Перенести на 3 одиниці ліворуч |
Перенести на 3 одиниці праворуч |
Перенести на 3 одиниці вниз |
Перенести на 3 одиниці вгору |
ІІІ Достатній рівень навчальних досягнень
7. Параболу y=2x2 перенесли на 4 одиниці ліворуч і на 5 одиниць униз. Задайте формулою функцію, графік якої утворився в результаті таких перетворень
8. Для функції y=-x2+8x-15 знайдіть:
А) Область значень; Б) Проміжки спадання;
С) Нулі функції; Д) Проміжки, в яких y≤0.
IV Високий рівень навчальних досягнень
(одне завдання на вибір)
9. Знайдіть найменшу відстань між лініями y=-x2-2x-4 та y=3
10. Побудуйте графік функції y=x2-5|x|+6
Варіант 3
І-ІІ Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Знайдіть значення функції y=x2+5x+4 у точці x0=-2
А |
Б |
В |
Г |
-10 |
-2 |
18 |
5 |
2. Через яку з наведених точок проходить графік функції y=x2-3x-3?
А |
Б |
В |
Г |
(1;0) |
(-1;-1) |
(-2;-5) |
(1;-5) |
3. Укажіть проміжки зростання функції, графік якої зображено на рисунку
А |
Б |
В |
Г |
(-∞; 4] і [4; ∞) |
[-2; 2] |
(-∞; -3] і [0; 3] |
[-3; 0] і [3; ∞) |
4. Користуючись графіком функції, зображеної на рисунку, вкажіть проміжки, в яких функція набуває додатних значень
А |
Б |
В |
Г |
(1, 3) |
[1, 3] |
(1; 2] |
(-∞; ∞) |
5. За графіком функції y=ax2+bx+c визначте знаки коефіцієнтів a, b, c та знак дискримінанта квадратного рівняння ax2+bx+c=0
А |
Б |
В |
Г |
a<0, b<0, |
a>0, b<0, |
a>0, b>0, |
a>0, b>0, |
6. Як треба перетворити графік функції y=3x2, щоб одержати графік функції y=3x2-4?
А |
Б |
В |
Г |
Перенести на 4 одиниці ліворуч |
Перенести на 4 одиниці праворуч |
Перенести на 4 одиниці вниз |
Перенести на 4 одиниці вгору |
ІІІ Достатній рівень навчальних досягнень
7. Параболу y=-4x2+1 перенесли на 2 одиниці ліворуч і на 7 одиниць униз. Задайте формулою функцію, графік якої утворився в результаті таких перетворень
8. Для функції y=x2-6x+5 знайдіть:
А) Область значень; Б) Проміжки спадання;
С) Нулі функції; Д) Проміжки, в яких y>0.
IV Високий рівень навчальних досягнень
(одне завдання на вибір)
9. Знайдіть найменшу відстань між лініями y=x2+4x+5 та y=-2
Варіант 4
І-ІІ Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Знайдіть значення функції у точці x0=-½
А |
Б |
В |
Г |
8½ |
4½ |
-8 |
8⅛ |
2. Через яку з наведених точок проходить графік функції y=-2x+x2-4?
А |
Б |
В |
Г |
(1;-4) |
(-2;4) |
(-1;-4) |
(2;4) |
3. Укажіть проміжки спадання функції, графік якої зображено на рисунку
А |
Б |
В |
Г |
(-∞; -4] і [-2; ∞) |
[-3; -1] і [1; ∞) |
[-2; 0] |
(-∞; -3] і [-1; 1] |
4. Користуючись графіком функції, зображеної на рисунку, вкажіть проміжки, в яких функція набуває від’ємних значень
А |
Б |
В |
Г |
(-3, -1) |
(-∞; ∞) |
(-2, -1) |
(-∞; -2) |
5. За графіком функції y=ax2+bx+c визначте знаки коефіцієнтів a, b, c та знак дискримінанта квадратного рівняння ax2+bx+c=0
А |
Б |
В |
Г |
a>0, b>0, |
A<0, b<0, |
a>0, b<0, |
a<0, b>0, |
6. Як треба перетворити графік функції y=7x2, щоб одержати графік функції y=7(x+5)2?
А |
Б |
В |
Г |
Перенести на 5 одиниці ліворуч |
Перенести на 5 одиниці праворуч |
Перенести на 5 одиниці вниз |
Перенести на 5 одиниці вгору |
ІІІ Достатній рівень навчальних досягнень
7. Параболу y=-5x2+3 перенесли на 3 одиниці праворуч і на 10 одиниць униз. Задайте формулою функцію, графік якої утворився в результаті таких перетворень
8. Для функції y=x2+4x-5 знайдіть:
А) Область значень; Б) Проміжки спадання;
С) Нулі функції; Д) Проміжки, в яких y<0.
IV Високий рівень навчальних досягнень
(одне завдання на вибір)
9. Знайдіть найменшу відстань між лініями y=2x2-8x+1 та y=-9