Иконка Microsoft Word

Як учні 7-го класу справились із завданням лабораторної роботи «Текстовий процесор Microsoft Word»

На початку вивчення кожної нової теми я практикувала роздавати творче завдання для останнього уроку, на якому перевіряється рівень засвоєння знань і вмінь. Таким чином учні мають можливість поступово не поспішаючи виконувати роботу, добавляючи в неї нові елементи після кожного заняття.

Так, на першому  уроці вивченням теми «Текстовий процесор Microsoft Word» учні 7-го класу отримали завдання розробити свою систему питань для перевірки теоретичних знань з цієї теми і оформити їх, використовуючи всі свої навики роботи з текстовими документами.

Як показує практика, інформатику діти люблять і з задоволенням виконують різні творчі роботи. Принаймні, більшість із них…

\

\

Творчі розробки учнів 7-го класу
для лабораторної роботи на тему «Текстовий процесор Microsoft Word»




Учень 1

Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 1, стр 1-3Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 1, стр 4-6Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 1, стр 7-9Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 1, стр 10-12

Учень 2

Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 2, стр 1-3Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 2, стр 4-6Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 2, стр 7-9Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 2, стр 10-12

Учень 3

Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 3, стр 1-3Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 3, стр 4-6Творча робота «Текстовий процесор Microsoft Word». Учень 3, стр 7-9

Домашня творча робота була не обов’язковою до виконання. Вона пропонувалась тим дітям, які не мали бажання виконувати контрольну роботу на уроці. Але і наявність виконаної творчої роботи не позбавляла учнів можливості перевірити свої знання на контрольній роботі. Таким чином, ті учні, які були не впевнені в результатах свого домашнього проекту, могли також написати контрольну роботу, і в журнал заносився вищий бал.

Роботи дітей оцінювала за кожним критерієм окремо. Якщо завдання певного критерію було виконано вірно і повністю, то дитина отримувала 1 бал, якщо частково і з помилками – 0,5 бали, якщо взагалі не виконувалось або з великою кількістю помилок – то 0 балів.




Всього домашній проект підготувало сім учнів.

РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ РОБОТИ

Критерій У1 У2 У3 У4 У5 У6 У7 % вико-нання
Параметри сторінки: поля по 1 см, формат аркушу А5 1 1 1 1 1 1 0 86%
Вірно оформлений титульний аркуш 1 1 1 1 1 1 1 100%
При оформленні титульного аркушу використовувалось форматування абзаців 0,5 1 1 1 0 1 0 64%
Відсутні граматичні помилки 0 1 1 1 1 1 0 71%
Наявність форматування символів 1 1 0,5 1 1 1 0,5 86%
Наявність списків 1 1 1 1 1 1 0 86%
Багаторівневі списки 0 0 0 1 0 1 0 29%
Форматування списків 1 0 0 1 0 1 0 43%
Наявність колонок в тексті 1 1 1 0,5 0 1 0 64%
Робота містить всі чотири розділи і всі 30 завдань (24 тести, 6 знайти відповідність) 0,5 0,5 0,5 0,5 0 0 0,5 36%
Зміст оформлений з допомогою табуляції 0 1 0 0 0 1 0 29%
Робота представлена в електронному та роздрукованому вигляді 0,5 1 0,5 1 0,5 1 1 79%
Кількість балів (оцінка): 7,5 9,5 7,5 10 5,5 11 3

Як видно з таблиці, всі діти змогли оформити титульний аркуш за зразком, але далеко не всі це зробили вірно, використовуючи форматування абзаців. Також майже всі навчились змінювати параметри сторінки, форматувати символи та додавати списки. Що цікаво, абсолютно всі учні додали номери сторінок, хоча цього на уроках вони не вчились. Також деякі вставили в роботу таблиці і зображення, чого в роботі не вимагалось.

 

Завантажити всі дитячі роботи з аналізом українською можно за посиланням: Домашня творча робота з інформатики на тему “Текстовий процесор Microsoft Word”

301 Просмотров