Мета: узагальнити досвід учнів, набутий під час вивчення теми „Арифметична прогресія”; відпрацювати навички розв’язування задач з теми; розвинути пізнавальний інтерес учнів.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
\
\
Хід уроку
1. Перевірка домашнього завдання
Розв’язування учнівського кросворду
2. Відтворення знань
Усні вправи:
1. Продовжити арифметичну прогресію (завдання 1,2)
2. Знайти десятий член прогресії (завдання 1-3)
3. Знайти суму перших членів прогресії (завдання 1 – 3)
4. Знайти суму арифметичної прогресії (завдання 3)
3. Закріплення знань. Формування вмінь
Побудувати графік арифметичної прогресії, якщо а1=-5, d=2, 1 n<7.
№ 254 (г), № 256 (б), № 264 (а)
Додатково №265.
4. Підсумок уроку
5. Домашнє завдання
Повторити §16,
Виконати № 254 (а – в), № 256 (а), № 264 (б, в).