Иконка Microsoft Word

Практична робота. Створення таблиць в Microsoft Word

Після вивчення тем “Створення таблиць в Microsoft Word” та “Робота з таблицями в Microsoft Word” у 8 класі (2011-2012 н.р.) я провела практичну роботу. Завдання практичної роботи опубліковано на цій сторінці.

…..

Тема.

Практична робота №9. Створення таблиць. Заходи безпеки.

Мета. Закріпити на практиці навички створення та роботи з таблицями; навчитись редагувати, форматувати і виконувати обчислення в таблицях.



Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Заходи безпеки

Загальні правила техніки безпеки

У кабінеті інформатики встановлено дорогу та складну апаратуру, що потребує обережного ставлення. Неправильне поводження з кабелями. моніторами та іншими пристроями може призвести до важких уражень електричним струмом, а також спричинити загоряння.

• Переконайтеся, що місце, де ви працюватимете, та обладнання не мають пошкоджень. Зошит, підручник та інше приладдя розкладіть на столі так, щоб вони не заважали роботі. Після завершення заняття приберіть робоче місце.

• У разі виявлення несправності апаратури (появи незвичного звуку, відключення тощо) негайно припиніть роботу та повідомте про це вчителя. Не намагайтеся самостійно усунути несправність.

• У разі отримання травми та поганого самопочуття негайно повідомте про це вчителя.

• Учням забороняється:
  • торкатися роз’ємів з’єднувальних кабелів;
  • братися за проводи електроживлення і торкатися пристроїв заземлення;
  • торкатися екрана та задньої стінки монітора чи клавіатури;
  • класти на монітор чи клавіатуру будь-які предмети.
Організація робочого місця

Щоб не зашкодити своєму здоров’ю, дотримуйтеся таких рекомендацій.

  • Неправильне сидіння за комп’ютером може спричинити біль у плечах та попереку. Тому сидіть вільно, без напруження, але рівно, не схиляючись уперед та не надто спираючись па спинку стільця. Ноги ставте на підлогу одну біля другої, не витягуйте їх та не підгинайте.
  • Якщо висота стільця регулюється, її слід установити такою, щоб кут між плечем та передпліччям був трохи більше прямого. Тулуб має бути на відстані 15-16 см від стола, лінія погляду — спрямована в центр екрана. Якщо ви постійно носите окуляри, працюйте в них.
  • Плечі під час роботи необхідно розслабити, лікті повинні торкатися тулуба. Передпліччя мають розташовуватися на тій самій висоті, що й клавіатура.
  • Під час напруженої та тривалої роботи очі втомлюються, тому періодично слід відводити погляд від екрана та дивитися на віддалені предмети.

ІІІ Практична робота за комп’ютером

Клас ділиться на підгрупи. Робота виконується 15-20 хв.

Практична робота №9
Створення таблиць

  1. Запустіть Microsoft Word
  2. Збережіть документ у власну папку під назвою «Пр.р.№9».
  3. Додайте таблицю 7х6.
  4. Заповніть її відповідними даними:
    Середня успішність учнів
    № п.п. Предмет
    Прізвище
    Укр.мова Укр.літ Алгебра Геометрія Середній бал
    Петров І. 5 8 4 4
    Іванов О. 10 12 9 10
    Сидоров К. 11 10 7 8
    Середній бал
  5. Заповніть перший стовпець, додавши порядкові номери учнів, використовуючи нумерований список.
  6. Перед останнім рядком додайте ще 5 рядків; заповніть їх інформацією про учнів (ПІП, оцінки виберіть на власний розсуд).
  7. – 8. Додайте діагональну межу в другий комірці другого рядка та для абзацу «Предмет» задайте відступ так, щоб він «перемістився на свою половину комірки» (напр., відступ 1 см; за допомогою форматування абзаців).
    Об’єднайте всі комірки першого рядка та першу і другу комірки останнього рядка.
    Виконайте автодобір за вмістом.
  1. Виконайте форматування тексту в таблиці за зразком (змінити колір, вигляд – жирний, курсив, вирівнювання). Зауважте, що вирівнювання в усіх комірках по вертикалі повинне бути по центру:
  2. Відформатуйте таблицю так, як показано на малюнку:
  3. Відсортуйте прізвища учнів за алфавітом.
  4. Прорахуйте середній бал для всіх учнів і з усіх предметів у відповідних комірках. Збережіть зміни. Продемонструйте виконану роботу вчителю.

ІV Підсумки уроку

Оцінювання роботи і виставлення оцінок

V Домашнє завдання

За допомогою таблиці створити схему класифікації трикутників:

13719 Просмотров