Після вивчення тем “Системи обробки текстів. Знайомство з Microsoft Word” та “Редагування тексту, перевірка правопису та інша підготовча робота для створення документа в Microsoft Word” у 8 класі (2011-2012 н.р.) я провела практичну роботу для формування та закріплення навиків роботи в текстовому процесорі Microsoft Word.
В цій статті наведено 2 варіанти завдань для практичної роботи.
…..
Матеріали до практичної роботи:
Готуючись до практичної роботи, для кожного варіанту я підготувала документи Microsoft Word, з якими учні повинні були працювати: «Завдання 5.1» та «Завдання 5.2» відповідно.
Під час практичної роботи я роздала учням карточки з завданнями:
Практична робота №5
Редагування тексту. Перевірка правопису
Варіант 1
1. Запустіть Microsoft Word.
2. Відкрийте документ «Завдання 5.1». Запишіть в зошит команду для відкриття.
3. Збережіть документ у власну папку під назвою «Пр.р.№5»
4. Вкажіть параметри сторінки: орієнтація альбомна; поля – по 1 см; розмір паперу 10х15.
5. – 6. Виконайте завдання 1 – розбийте текст на абзаци.
ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МАМИ
Можна у світі чимало зробити: Перетворити зиму на літо, Можна пізнати стежки таємничі Та підкорити далеч космічну. Можна характер свій подолати, Штурмом вершини науки узяти, Можна пройти крізь пустелі та хащі… Тільки без мами не можна нізащо: Все найдорожче, що є тільки з нами, – Все починається з нашої мами!
7. – 8. Виконайте завдання 2 – відредагуйте текст.
Якк уумру, то похавайте меене на магиллі
Сееред сстепу широокого нна вкраїні миилій.
Щоп лаани шиирокополі і дніпро, і крручі
Бууло виидно, бууло чути, яяк рриве ревучий.
9. – 10. Виконайте завдання 3 – заповніть таблиць за зразком (для цього в діалоговому вікні Символ виберіть шрифт Wingdings):
Овен | 21.03 – 20.04 | Терези | 24.09 – 23.10 | ||
Тілець | 21.04 – 20.05 | Скорпіон | 24.10 – 22.11 | ||
Близнюки | 21.05 – 21.06 | Стрілець | 23.11 – 21.12 | ||
Рак | 22.06 – 22.07 | Козеріг | 22.12 – 20.01 | ||
Лев | 23.07 – 23.08 | Водолей | 21.01 – 19.02 | ||
Діва | 24.08 – 23.09 | Риби | 20.02 – 20.03 |
11. Перевірте правопис документу, вказавши українську мову тексту.
12. Виконайте завдання 4 – розставте рядки в необхідному порядку. Збережіть зміни документу. Продемонструйте виконану роботу вчителю.
10. Вивчай ти інформатику завжди!
7. Світ, що несе в собі таїни,
3. І вже новиночки науки
6. І кожному – як би пізнать
9. Тож не барімося, до діла –
5. Просторий клас, а в нім машини
1. Минають дні, минають роки,
4. Прийшли до школи і до нас.
2. Прогрес крокує повсякчас,
8. Твій розум прагне розгадать.
Варіант 2
1. Запустіть Microsoft Word.
2. Відкрийте документ «Завдання 5.2». Запишіть в зошит команду для відкриття.
3. Збережіть документ у власну папку під назвою «Пр.р.№5»
4. Вкажіть параметри сторінки: орієнтація альбомна; поля – по 1 см; формат паперу А5 (14,8 х 21 см).
5. – 6. Виконайте завдання 1 – розбийте текст на абзаци.
ІНФОРМАТИКА
Минають дні, минають роки, Прогрес крокує повсякчас, І вже новиночки науки Прийшли до школи і до нас. Просторий клас, а в нім машини І кожному – як би пізнать Світ, що несе в собі таїни, Твій розум прагне розгадать. Тож не барімося, до діла – Вивчай ти інформатику завжди!
7. – 8. Виконайте завдання 2 – відредагуйте текст.
Яяк дитенаю, буувало,
Упподу, сбі на лиххо,
То хч в серрце білль даходив,
Я себі втавалла тиха…
9. – 10. Виконайте завдання 3 – заповніть таблиць за зразком.
♠ | знак масті ‘піка’ | → | стрілка вправо | ||
♣ | знак масті ‘трефа’ | ↓ | стрілка вниз | ||
♥ | знак масті ‘чирва’ | ↔ | стрілка вліво-вправо | ||
♦ | знак масті ‘бубна’ | ¼ | дріб – одна четверта | ||
← | стрілка вліво | ½ | дріб – одна друга | ||
↑ | стрілка вгору | ¾ | дріб – три чверті |
11. Перевірте правопис документу, вказавши українську мову тексту.
12. Виконайте завдання 4 – розставте рядки в необхідному порядку. Збережіть зміни документу. Продемонструйте виконану роботу вчителю.
5. Можна характер свій подолати,
3. Можна пізнати стежки таємничі
10. Все починається з нашої мами!
9. Все найдорожче, що є тільки з нами, –
2. Перетворити зиму на літо,
8. Тільки без мами не можна нізащо:
4. Та підкорити далеч космічну.
6. Штурмом вершини науки узяти,
1. Можна у світі чимало зробити:
7. Можна пройти крізь пустелі та хащі…