Иконка Microsoft Word

Практична робота. Використання формул та графічних об’єктів в документах Microsoft Word

На цій сторінці наведено конспект уроку із завданням практичної роботи для перевірки рівня засвоєння матеріалу та практичних навичок використання об’єктів Microsoft Word: графічних примітивів, формул, номерів сторінки, колонтитулів тощо.

…..

Тема.

Практична робота №10. Створення документів з використанням об’єктів Microsoft Word. Заходи безпеки.

Мета. Перевірити вміння додавати в документі об’єкти Microsoft Word: зображення, формули, номери сторінок; вміння працювати з колонтитулами.



Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Заходи безпеки

Загальні правила техніки безпеки

  • У кабінеті інформатики встановлено дорогу та складну апаратуру, що потребує обережного ставлення. Неправильне поводження з кабелями. моніторами та іншими пристроями може призвести до важких уражень електричним струмом, а також спричинити загоряння.
  • Переконайтеся, що місце, де ви працюватимете, та обладнання не мають пошкоджень. Зошит, підручник та інше приладдя розкладіть на столі так, щоб вони не заважали роботі. Після завершення заняття приберіть робоче місце,
  • У разі виявлення несправності апаратури (появи незвичного звуку, відключення тощо) негайно припиніть роботу та повідомте про це вчителя. Не намагайтеся самостійно усунути несправність.
  • У разі отримання травми та поганого самопочуття негайно повідомте про це вчителя.

Учням забороняється:

  • торкатися роз’ємів з’єднувальних кабелів;
  • братися за проводи електроживлення і торкатися пристроїв заземлення;
  • торкатися екрана та задньої стінки монітора чи клавіатури;
  • класти на монітор чи клавіатуру будь-які предмети.

Організація робочого місця

Щоб не зашкодити своєму здоров’ю, дотримуйтеся таких рекомендацій.

  • Неправильне сидіння за комп’ютером може спричинити біль у плечах та попереку. Тому сидіть вільно, без напруження, але рівно, не схиляючись уперед та не надто спираючись па спинку стільця. Ноги ставте на підлогу одну біля другої, не витягуйте їх та не підгинайте.
  • Якщо висота стільця регулюється, її слід установити такою, щоб кут між плечем та передпліччям був трохи більше прямого. Тулуб має бути на відстані 15-16 см від стола, лінія погляду — спрямована в центр екрана. Якщо ви постійно носите окуляри, працюйте в них.
  • Плечі під час роботи необхідно розслабити, лікті повинні торкатися тулуба. Передпліччя мають розташовуватися на тій самій висоті, що й клавіатура.
  • Під час напруженої та тривалої роботи очі втомлюються, тому періодично слід відводити погляд від екрана та дивитися на віддалені предмети.

ІІІ Практична робота за комп’ютером

Завдання практичної роботи

  1. Запустіть Microsoft Word. Збережіть документ у власну папку під назвою «Пр.р.№10»
  2. Додайте колонтитули зі своїми даними:
    верхній Практична робота №10;
    нижнійклас, Прізвище, Ім’я.
  3. Додайте в документі ще 4 сторінки (всього 5 сторінок) – кожна сторінка – новий розділ.
  4. Починаючи з другого аркушу додайте нумерацію сторінок (всі сторінки, крім першої) у верхньому лівому кутку (перед «Практична робота №10»).
  5. Вкажіть формат номера сторінки за зразком: 1
  6. На нижньому колонтитулі справа додайте автоматично дату створення документу (вирівнювання справа за допомогою табуляції).
  7. На верхніх колонтитулах справа вкажіть назву розділу відповідно:
    1 – Титульний аркуш;
    2 – Вставка символів;
    3 – Малюнок;
    4 – Прості формули;
    5 – Робота з редактором формул.
  8. На четвертій сторінці введіть формулу: αx12 + βx1 + γ ≤ ⅜.
  9. На п’ятій сторінці введіть формулу:
  10. На третій сторінці створіть малюнок:
  11. Згрупуйте елементи малюнка.
  12. Додайте в третьому розділі ще одну сторінку та створіть на ній малюнок:

    Продемонструйте виконану роботу вчителю.

Підказка: для малювання трикутника з закругленими кутами використовуйте інструмент «Крива»; щоб малювати правильні фігури або змінювати розміри пропорційно утримуйте Shift; не забувайте згрупувати елементи малюнка.

ІV Підсумки уроку

Оцінювання роботи та виставлення оцінок

V Домашнє завдання

Повторити правила роботи з формулами та зображеннями

 

74 Просмотров