Інколи виникає ситуація, коли з різних причин на вивчення теми залишається меньше часу, ніж планувалось. Така ситуація трапилась у мене при викладанні теми «Текстовий процесор Microsoft Word» у 7 класі. Таким чином мені довелося об’єднати дві практичні проботи “Форматування шрифту” (№10) та “Форматування абзаців” (№11) в одну, щоб учні повністю встигли опанувати тему.
.
.
Практична робота №10, 11
Робота з існуючим документом. Форматування шрифту (10). Форматування абзаців (11)
Завдання:
1) оформити титульний аркуш для даної практичної роботи;
2) записати всі відомі вам алгоритми форматування символів та форматування абзаців.
Хід роботи та критерії оцінювання
-
(10, 11) Робота збережена у власну папку під назвою «Пр.р.№10-11»
-
(10, 11) Розмір аркушу 15х20 см, поля – по 1 см.
-
(10, 11) Набрано текст титульного аркушу.
-
(10, 11) Документ складається з двох розділів на різних сторінках (перша сторінка – титульний аркуш, друга – правила).
-
(10, 11) Текст набраний повністю і без помилок
(ніяких інтервалів пропусками, переносами рядка чи абзацами!). -
(10, 11) Наявність символів, яких немає на клавіатурі (в якості логотипа, графічного зображення, стрілки тощо).
-
(10) Правильно записані алгоритми форматування символів (не менше двох).
(11) Правильно записані алгоритми форматування абзаців (не менше двох). -
(10) Використані різні шрифти та розміри шрифту.
(11) Різне вирівнювання абзаців. -
(10) Різне накреслення шрифтів.
(11) Наявність різних відступів першого рядка (включаючи їх відсутність) -
(10) Застосування різноманітних ефектів видозміни шрифту.
(11) Різні відступи зліва та справа. -
(10) Різні інтервали між символами, наявність анімаційних ефектів.
(11) Різні інтервали до і після абзаців. Застосування різних міжрядкових інтервалів. -
(10, 11) Естетичне та логічно правильне оформлення роботи (заголовки, правила виділені тощо).