Тема: Математичне моделювання.
Мета: сформувати в учнів правильне уявлення про місце математики в системі наук і про роль математичного моделювання в науковому пізнанні й практиці; розвивати абстрактне і логічне мислення, вміння аналізувати, узагальнювати знання; сприяти розширенню кругозору учнів; виховувати цілеспрямованість, напористість, впевненість в собі, математичну культуру.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
\
\
Хід уроку
1. Організаційний момент
2. Мотивація навчальної діяльності
3. Формування знань
Основні поняття теми
Прикладні задачі в математиці – задачі, які містять нематематичні поняття.
Математичне моделювання – побудова і розв’язування прикладних задач.
Модель – спеціально створений об’єкт, який відображає властивості досліджуваного об’єкта.
Математичні моделі – функції, рівняння, нерівності та системи.
Етапи розв’язування прикладних задач:
-
створення математичної моделі;
-
розв’язування задачі (створеної моделі);
-
аналіз відповіді.
4. Закріплення знань
№ 309, 312, 313.
Додатково № 310
5. Підсумок уроку
6. Домашнє завдання
Опрацювати §19,
Виконати № 308, № 314.