Урок узагальнення та перевірки знань після вивчення всієї теми “Текстовий процесор Microsoft Word”. В цій статті наведено п’ятнадцять варіантів контрольної роботи з інформатики для перевірки теоретичних знань та практичних вмінь працювати з текстовим процесором Microsoft Word.
Поурочне планування теми можна знайти на сторінці: Календарно-тематичне планування з інформатики для 8-х класів (І півріччя 2011-2012 н.р.)
…..
Тема:
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Текстовий процесор Microsoft Word»
Мета. Перевірити рівень засвоєння знань та вмінь з теми.
Хід уроку
І Організаційний момент
За кілька тижнів до цього уроку учням, які не бажають писати контрольну роботу на уроці, було запропоновано виконувати узагальнюючу домашню творчу роботу з теми «Текстовий процесор Microsoft Word». Ті школярі, які виконали творче завдання вдома, презентують свій проєкт на уроці. Всі інші — виконують контрольну роботу.
Завдання домашньої лабораторної роботи: Лабораторна робота з теми «Текстовий процесор Microsoft Word»
II Перевірка знань та вмінь
Контрольна робота на карточках складається з двох частин: теоретичної – відповісти письмово на 3 питання; та практичної – виконати завдання на комп’ютері та записати алгоритм виконання.
Контрольна робота №3
“Текстовий процесор Microsoft Word”
Варіант 1
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Як пронумерувати сторінки документа?
- З якою метою виконують групування об’єктів при створенні зображень? Як це зробити?
- Запишіть вираз для обчислення мінімального значення чисел, що знаходяться в комірках таблиці, які розташовані справа від комірки з результатом.
- Практичне завдання:
Варіант 2
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Як виділити групу автофігур?
- Для чого призначений гіпертекст?
- Яким чином можна додати стовпці до таблиці? (запишіть всі відомі вам способи)
- Практичне завдання:
Варіант 3
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Яким чином можна виділити всю таблицю?
- Для чого використовують об’єкт WordArt? Як їх створюють?
- Як додати гіперпосилання на місце в документі?
- Практичне завдання:
Варіант 4
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Як можна в тексті документа додати поточний час?
- Як запустити редактор формул?
- Які способи обтікання текстом графічних об’єктів ви знаєте?
- Практичне завдання:
Варіант 5
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Як додати колонтитул?
- Як можна відредагувати формулу?
- Що означає поняття «форматування об’єктів таблиці»?
- Практичне завдання:
Варіант 6
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Як можна змінити розміри стовпця таблиці? Запишіть всі відомі способи.
- Як до документа можна вставити формулу х2?
- Як створити закладку?
- Практичне завдання:
Варіант 7
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Що таке закладка?
- Якими способами можна додати найпростіші формули в документі?
- Як ви розумієте поняття панель інструментів «Таблиці та границі»? Для чого, на вашу думку, вона призначена?
- Практичне завдання:
Варіант 8
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Що таке графічні примітиви? Наведіть приклади
- Для чого призначений редактор формул?
- Яка особливість додавання гіперпосилання на місце в документі?
- Практичне завдання:
Варіант 9
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Як додати в документі гіперпосилання на файл на комп’ютері?
- Як запустити редактор формул?
- Як можна відобразити (прибрати) панель інструментів «Таблиці та границі»?
- Практичне завдання:
Варіант 10
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Чому векторне зображення вважають багатошаровим? Як змінити порядок відображення шарів?
- Запишіть вираз для обчислення суми числових значень, що знаходяться в комірках таблиці, які розташовані зліва від комірки з результатом.
- Як візуально визначається гіперпосилання у тексті?
- Практичне завдання:
Варіант 11
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Що таке колонтитули?
- Сформулюйте визначення гіпертексту
- Запишіть алгоритм вставки порожньої таблиці.
- Практичне завдання:
Варіант 12
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Для чого призначені маркери зміни форми автофігури? Як ними користуватись?
- Як в документ можна вставити колонтитули?
- Як вказати стиль заголовка?
- Практичне завдання:
Варіант 13
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Як додати гіперпосилання на веб-сторінку?
- Як можна переміщувати курсор по клітинках таблиці?
- Як можна додати номери сторінок?
- Практичне завдання:
Варіант 14
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- Як вийти з режиму редагування формул при роботі з редактором формул?
- Яким чином можна додати рядки до таблиці? (запишіть всі відомі вам способи)
- Сформулюйте визначення гіперпосилання.
- Практичне завдання:
Варіант 15
Теоретичні питання – по 2 бали;
практичне завдання – 6 балів.
- З яких частин складається гіперпосилання?
- Перерахуйте способи створення таблиць в Microsoft Word.
- Які ви знаєте способи створення формул в текстових документах?
- Практичне завдання:
III Підсумки уроку
IV Домашнє завдання
Повторити особливості роботи з таблицями, графічними об’єктами, формулами та гіпертекстом.