Тема: Аналіз самостійної роботи. Розв’язування задач.
Мета: узагальнити й коректувати досвід учнів, набутий під час вивчення теми „Геометрична прогресія”; закріпити навички розв’язування задач з теми; розвинути пізнавальний інтерес учнів.
Тип уроку: корекція знань.
\
\
Хід уроку
1. Відтворення знань
Задача. Перший член геометричної прогресії дорівнює 5, а третій – 20.
Знайти
- Знаменник прогресії;
- Формулу N-го члена;
- Суму 10 перших членів прогресії.
2. Закріплення знань
В 69 № 21 (збірник ДПА)
Між числами 4 і 2500 вставте три таких числа, щоб вони разом із даними числами утворювали геометричну прогресію.
Додатково № 295 (д)
1. Перетворюємо вираз (шукаємо формули, що можна перетворити):
2. Скоротити вираз:
Отримуємо 5, 9, …, 4N+1 – арифметична прогресія
а1=5, аN=4N+1
3. Підсумок уроку
4. Домашнє завдання
Повторити §17, 18,
Виконати № 762, № 763, № 765, № 791.