Мета: повторити вивчений раніше матеріал ,пов’язаний з числовими нерівностями; доповнити і розширити знання учнів з теми; формувати вміння порівнювати дійсні числа.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
\
\
Хід уроку
І. Організаційний момент (25 хв)
Так як це перший урок в навчальному році, то на організаційний момент відведено більше половини уроку. Зокрема, потрібно підписати зошити.
ІІ. Актуалізація опорних знань (5 хв)
1. Порівняти числа 5 і 13; -8 і 4; -2 і -5.
2. Порівняти числа на числовій прямій:
ІІІ. Вивчення нового матеріалу (8 хв)
1) Якщо a-b>0 (додатне), то а > b;
Якщо a-b<0 (від´ємне), то а < b;
Якщо a-b=0, то а = b
2) Знаки строгої нерівності: < (менше) та > (більше); 3<6; -2>-5
Знаки нестрогої нерівності: ≤ (менше або дорівнює, не більше) та ≥ (більше або дорівнює, не менше). 5≤5; 5 ≥5; 3≤6.
3) Два вирази, сполучені знаком нерівності, утворюють нерівність.
4) Якщо обидві частини нерівності числа, то нерівність називається числовою.
ІV. Закріплення знань (5 хв)
Усно
№ 2.
Порівняйте числа m i n, якщо n-m=327.
№ 3.
Порівняйте числа x i y, якщо y-x=-0,001.
№ 4.
Які з нерівностей правильні:
а) -7>-5; б) 4,3≥-3,4; в) √5≤π?
Письмово
Порівняйте числа √75 та 6√3
ІV. Підсумок уроку і домашнє завдання (2 хв)
Опрацювати § 1, стр.4-5
Письмово №6, 13, 16.