Чотири варіанти різнорівневих завданнь для контрольної роботи з теми “Квадратна нерівність. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними” в 9 класі.
.
.
Варіант 1
І-ІІ. Початковий та середній рівні навчальних досягнень.
У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь
1. Яка з наведених нерівностей рівносильна нерівності -2x>5x2+4?
А | Б | В | Г |
5x2+2х+4>0 | 5x2+х+4<0 | -5x2-2х-4<0 | 5x2+2х+4<0 |
2. Розв’яжіть нерівність 2х2>2х
А | Б | В | Г |
(-∞; 0]U[1; ∞) | (-∞; 0)U(1; ∞) | (0; 1) | (-∞; 0)U(2; ∞) |
3. Знайдіть значення х, при яких тричлен 2x2-7х-30 набуває від’ємних значень.
А | Б | В | Г |
[-2,5; 6] | (-∞; -2,5)U(6; ∞) | (-2,5; 6) | таких значень х не існує |
4. Знайдіть найменший розв’язок нерівності х2-5х-14≤0.
А | Б | В | Г |
-2 | -1 | -7 | 0 |
5. Розв’яжіть нерівність (методом інтервалів): .
А | Б | В | Г |
[2; 3] | (-∞; 2)U(3; ∞) | [2; 3) | розв’язків немає |
6. Розв’яжіть систему рівнянь:
А | Б | В | Г |
(2; 3) | (3; 2) | (2; 3), (3; 2) | (-2; -3) |
ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень
7. При яких значеннях m розв’язком нерівності х2-6х+m<0 є проміжок (1; 5)?
8. Знайдіть область визначення функції .
ІV. Високий рівень навчальних досягнень
9. Визначте, при яких значеннях a графіки функцій у=9х2+25 і у=-ах не мають спільних точок?
10. Добуток двох чисел на 23 більше, ніж сума цих чисел. Якщо від першого числа відняти потроєне друге число, то дістанемо -16. Знайдіть ці числа.
Варіант 2
І-ІІ. Початковий та середній рівні навчальних досягнень.
У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь
1. Яка з наведених нерівностей рівносильна нерівності 3x>4-2x2?
А | Б | В | Г |
2x2+3х-4>0 | 2x2+3х-4<0 | x2+3х-2>0 | -2x2-3х+4>0 |
2. Розвяжіть нерівність -3х2>6х
А | Б | В | Г |
[-2; 0] | (-∞; -2)U(0; ∞) | (0; 2) | (-2; 0) |
3. Знайдіть значення х, при яких тричлен 2x2-7х+6 набуває від’ємних значень
А | Б | В | Г |
[1½;2] | (-∞;1½)U(2;∞) | (1½;2) | таких значень х не існує |
4. Знайдіть найменший розв’язок нерівності х2-7х+12≤0.
А | Б | В | Г |
2,9 | 4 | 3 | 3,1 |
5. Розв’яжіть нерівність (методом інтервалів): .
А | Б | В | Г |
[-4; 5] | (-∞; -4]U(5; ∞) | [-4; 5) | розв’язків немає |
6. Розв’яжіть систему рівнянь:
А | Б | В | Г |
(-2; -4), (5; 3) | (-4; -2) | (-4; -2), (3; 5) | (3; 5) |
ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень
7. При яких значеннях m розв’язком нерівності х2-8х+m<0 є проміжок (3; 5)?
8. Знайдіть область визначення функції .
ІV. Високий рівень навчальних досягнень
9. Визначте, при яких значеннях а графіки функцій у=4х2+9 і у=ах мають дві спільні точки?
10. Добуток двох чисел на 14 більше, ніж сума цих чисел. Якщо до першого числа додати подвоєне друге число, то дістанемо 16. Знайдіть ці числа.
Варіант 3
І-ІІ. Початковий та середній рівні навчальних досягнень.
У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь
1. Яка з наведених нерівностей рівносильна нерівності x<6-3x2?
А | Б | В | Г |
3x2+х-6>0 | 3x2+х-6<0 | x2+х-2<0 | x2+2х-2<0 |
2. Розв’яжіть нерівність -4х2≥10х
А | Б | В | Г |
[-2,5; 0] | (-∞; -2,5]U[0; ∞) | (-2,5; 0) | [0; 2,5] |
3. Знайдіть значення х, при яких тричлен -6x2+5х+6 набуває від’ємних значень
А | Б | В | Г |
таких значень х не існує |
4. Знайдіть найменший розв’язок нерівності -х2+7х-10≥0.
А | Б | В | Г |
2,1 | 1 | -5 | 2 |
5. Розв’яжіть нерівність (методом інтервалів): .
А | Б | В | Г |
[1; 4] | (-∞; 1)U [4; ∞) | (-∞; 1]U [4; ∞) | розв’язків немає |
6. Розв’яжіть систему рівнянь:
А | Б | В | Г |
(0; -2), (3; 1) | (0; -2) | (-2; 0), (1; 3) | (1; 3) |
ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень
7. При яких значеннях m розв’язком нерівності х2-3х<-m є проміжок (-1; 4)?
8. Знайдіть область визначення функції .
ІV. Високий рівень навчальних досягнень
9. Визначте, при яких значеннях а графіки функцій у=ах2+16х і у=-4а не мають спільних точок?
10. Різниця добутку двох чисел і їх суми дорівнює різниці подвоєного першого і другого чисел і дорівнює 7. Знайдіть ці числа.
Варіант 4
І-ІІ. Початковий та середній рівні навчальних досягнень.
У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь
1. Яка з наведених нерівностей рівносильна нерівності 4>2х-3x2?
А | Б | В | Г |
3x2-2х+4<0 | 3x2-х+2>0 | 3x2-2х+4>0 | -3x2+2х-4>0 |
2. Розв’яжіть нерівність -3х≥9х2
А | Б | В | Г |
[-⅓;0] | (-∞;-⅓)U[0;∞) | (-⅓;0) | [-3; 0] |
3. Знайдіть значення х, при яких тричлен -8x2-3х+5 набуває додатних значень
А | Б | В | Г |
[-1;⅝] | (-∞;-1)U(⅝;∞) | (-1;⅝) | таких значень х не існує |
4. Знайдіть найменший розв’язок нерівності -х2-5х-4≥0.
А | Б | В | Г |
-1 | -4 | -2 | -2,99 |
5. Розв’яжіть нерівність (методом інтервалів): .
А | Б | В | Г |
[-7; 3] | (-∞; -7]U[3; ∞) | (-∞; -7]U(3; ∞) | розв’язків немає |
6. Розв’яжіть систему рівнянь:
А | Б | В | Г |
(22; -6), (-5; 3) | (-6; 3), (22; -5) | (6; 22), (-3; 5) | (-6; 22), (3; -5) |
ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень
7. При яких значеннях m розв’язком нерівності х2-7хm є проміжок (-2; 9)?
8. Знайдіть область визначення функції .
ІV. Високий рівень навчальних досягнень
9. Визначте, при яких значеннях а графіки функцій у=ах2 і у=24х-а мають дві спільні точки?
10. Добуток двох чисел на 7 менше, ніж сума цих чисел, а сума потроєного першого чиста і подвоєного другого дорівнює нулю. Знайдіть ці числа.